هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
شنبه 2 اردیبهشت 1396  12:03 PM
جشنواره روز تنیس روی میز اصفهان در جمع 3 برنامه برتر جهان

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز میز استان اصفهان، رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به رشد 43 درصدی جمعیت تنیس‌بازان اصفهان در طول یک سال گذشته گفت: این مساله با تشکیل آکادمی‌هایی که از اواخر سال گذشته شروع شده رشد کرده و پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

 

مهدی تکابی در گفت و گو با ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه تنیس روی میز در اصفهان با توجه به زیر ساخت‌های خوبی که داریم روند رو به رشد خوبی داشته و در سال گذشته علاوه بر کسب رتبه برتر در بین هیئت‌های استانی در میزان رشد نیز اختلاف زیادی با دیگر استانها داشتیم. در حالی که دیگر استانها رشدی معادل 7 یا 8 درصد داشتند، هیئت استان اصفهان رشد 43 درصدی داشت و این مساله برای ما هم فرصت است و هم تهدید.

 

وی ادامه داد: باید بتوانیم برای افرادی که در طول سال گذشته جذب کردیم برنامه ریزی مدون و مستمر داشته باشیم تا به جلو گام برداریم، تأسیس اکادمی های تنیس روی میز توسط نخبگان و پیشکسوتان خوب گذشته تنیس روی میز استان یکی از راهکارهایی بود که می‌تواند به ادامه مسیر استعدادیابی و طرح استعداد تا اسطوره کمک کند.

 

رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به برگزاری سومین سال برگزاری روز جهانی تنیس روی میز با محوریت اصفهان درایران افزود: این طرح ابتکاری از سوی فدراسیون جهانی این رشته بوده است تا زمینه را برای لذت مردم و همگانی کردن تنیس روی میز فراهم سازد.

 

وی تصریح کرد: در طراحی این جشنواره تلاش کردیم دو نماد نصف‌جهان وتنیس روی میز را در کنار هم قرار دهیم و بنابراین برگزاری این جشنواره را در کنار یکی از تاریخی‌ترین و مشهورترین آثار تاریخی اصفهان یعنی پل خواجو برگزار می‌کنیم تا به نوعی بحث همگانی آن را بهتر مطرح کنیم و از سوی دیگر زیبایی‌های اصفهان و تنیس روی میز را در کنار مردم اصفهان با ارسال فیلم‌ها و تصاویر آن به تمام جهان مخابره کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: کیفیت و طراحی نوع برگزاری جشنواره در طی سالهای گذشته به گونه‌ای بود که در سال گذشته به عنوان یکی از سه برنامه برتر جهان شناخته شد. امسال هم با همکاری سازمان ورزش شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری سومین دوره جشنواره روز جهانی تنیس روی میز کردیم.

 

تکابی با اشاره به شرایط جامعه خاطر نشان کرد: با وجود مسائل ومشکلات اقتصادی به اعتقاد من اولویت اصلی زندگی مردم ما مسائل اقتصادی نیست؛ بلکه شور، نشاط و انگیزه است. انگیزه اشتغال و کسب درآمد نیز به دنبال این شور و نشاط به وجود می‌آید. امیدوارم کیفیت و کمیت برنامه امسال به گونه‌ای بوده که مسئولان را متقاعد کنیم سال آینده نیز به نمایندگی از فدراسیون تنیس روی میز میزبان این جشنواره باشیم.

 

وی اظهار کرد: نوع فعالیت و همکاری ما با فدراسیون موجب شد تا رئیس فدراسیون برای تشکر از هیئت تنیس روی میز استان اصفهان 2 دوره کلاس مربیگری بین‌المللی سطح یک را به اصفهان هدیه کند که در اردیبهشت یا خردادماه در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.